Peliinnnni bende geçen hafta yaptırdım aç:82 tok1.saat: 142 çıktı. Sınırda dedi doktor ama şekerin varmış gibi diyet yap dedi. Bende diyete başladım tam bugday ekmek tam bugday makarna salata peynir zeytin yumurta yoğurt.vs yiyorum. Canım meyve istediğin muz hariç yoğurtla karıştırıp öyle yiyorum.
Beyaz ekmek-makarna- hamurişi- tatlı çikolata direkt kestim. 1 hafta ölçtüm şekerimi evde yarın doktora göstereceğim oruçta tutuyorum bi sakıncası varmı diye soracagım.