sedam94 Ben dün transferimin 5. Günü idrar testi yaptım hafif silik çıktı kan verdim beta 14,21 çıktı Biraz önce yine idrar testi yapayım dedim elimde vardi yine silik çıktı yükselme olmamış mı bir günde o zaman
sedam94 umrumdadegil teşekkür ederim 🌸ilk kez pozitif gördüğüm için her gün daha kırmızı olur diye düşündüm yanılmışım demek ki ☺️
umrumdadegil sedam94 bende öyle zannediyordum senin gibi çok silik öğrenmiştim ama hemen koyulaşmadı öyle şimdi doğum yaptım bile 🥰
sedam94 tüp bebek denemem de oldu sanırım şükürler olsun sonunda bende hamileyim ☺️ Allah isteyen herkese nasip etsin 🤲 cuma günü de değerim artar inşallah