Ipekyuksel
Bende senin gibi ilk dort ay hic birsey yiyemedim.yiyebildiklerimi de çıkarttım. Ilk üç ay bebek senin depolarından beslenir. Öyle muazzam yemek yemeliyim diye düşünme. Yiyebildigin kadar ye. Midem bulaninca kus rahatla . Cok kotu olursan mide bulantisi hap yada serum taktirabilirsin. Yaklaşık 16 haftadan sonra mide bulantisi geciyor ve sonraki haftalarda istahin yerine geliyor ve normale dönüyorsun.