Dost 4 hastalık taşıyıcısı mı çıktınız ? Peki tüm bu genlerde eşinizle taşıyıcı mısınız yani 4 ü de resesif çekinik genler mi ? Çünkü bizde akraba olarak evliliği yaptık kuzeniz. 2 gen hastalığı taşıyıcısıyız. Yani her iki hastalıkta resesif çekinik gen. Hastalık yapma ihtimali %25 ikisinin de ve biz ikimiz de maalesef bu iki geni taşıyoruz. Ben 2. Bebeğimi daha yeni 3 hafta oldu kaybedeli. O yüzden haziran ayında tüp bebek işlemlerine başlamak istiyorum