Pazartesi gününe sezaryen günü vermişti doktorumuz cumartesi günü hafif kasılmam oldu duşa girip çıkınca geçiyorsa sahte sancıdır demişti doktorum girdim çıktım ve ağrım geçince uyudum 😇 Saat 2 gibi çişim gelmiş gibi sıkışıp tuvalete gidip geldim yatağa oturur oturmaz sanki elektronik eşyanın yanında çıkan pat patın sesi gibi bir çıt sesi geldi bir anda suyum geldi o ne bitmek bilmez bir suydu🦦 doktorumu aradık hastaneye geçtik sancım yoğunlaşmış ama hissetmiyordum heyecandan korkudan ilk kez damar yolunu doğumda açtırdım düşünün. 7 de ameliyathaneye girdim epidural hiç ağrımadı bi kaç saniye sürdü sonra sonda takıldı hissetmedim uyuşuk olduğum için 7.20 de de bebeğim doğdu Allahım kimseyi çaresiz koymasın o yolda herkese kolay doğumlar nasip etsin🙏🏻🧡