Merhaba arkadaşlar, 7 Martta verdiğim kanda Beta HCG 1627 iken, 11 Mart’ta beta 2396 oldu. Düzgün bir kat artışı yok sanırım. 7 Martta kese ve yolk görülmüştü. Sizlerin de yorumlarınızı okumak istiyorum. Herkesin gönlüne göre olsun.Teşekkürler şimdiden🙏