Kızlar 24+4 olduk oğluma ama oğlum öyle ğek aktif değil gün içinde sabah ve akşam tek tük hissediyorum o kadar şimdi bira uzandım da rahmimin hemen üstünde kıpırdamalar hissetim bebek yukarda olması gerekmiyor mu mesanemde hissetim resmen benim gibi aynu durumu yaşayan var mı ?