Ebrarcansu01 Adalet yine saglanmadi. O kadar içim dolu ki yüreğim yanıyor. Bu çocuk daha niceleri gibi yaktı yüreğimi, ama ülkemizde olan adalet yine sağlanamadı… Çok üzgünüm 😔
Mer3459 Ebrarcansu01 🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲içim yanıyor benimde çok ama çok üzgünüm Allah öle hainleri bir an önce alsın aramızdan nasıl kıyarsın ya savunmasız bir canlıya bir erkeğe yap hadi gücün yetiyorsa adi pislik
Adenala Ebrarcansu01 Bu aziz mübarek günlerde o cana yaptıklarının kat kat fazlasını çeksinler çok üzgünüm ☹️
Meralkosar Ebrarcansu01 dün okadar ağladım ki son ana kadar yatar ceza almasını beklemiştim ama bu ülkenin adaleti yok gerçekten o katilin serbest bırakılmasında kimlerin parmağı varsa bin beter olsunlar şu mübarek günde okadar ah aldıkar ülkenin adaleti yoksada Allah ın adaleti var tez zamanda kötü haberlerini alırız Amin
Ebrarcansu01 Mer3459 yapamazlar vatan kurtar desek got korkusuna gidemez. Ben bugün emsal bir karar bekledim ağlaya ağlaya ama yine olmadı. 😔
Mer3459 Ebrarcansu01 😔😔😔😔😔🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲dışarda bi güzel benzetseler gene içim soğumaz ama biraz olsa sevinirim o kadar üzülüyorum ki Allah’ın dilsiz kulları mahşerde hepsi dillenip alacaklar haklarını ama burdada cezasız kalmamalılar
Adenala Ebrarcansu01 Ben son ana kadar tutuklanmasını ümit ettim ama olmadı 😢 adalet yok gerçekten o kararı veren hakim savcı nasıl rahat uyuyacak
Ebrarcansu01 Mer3459 inanın bende öyle 6 dakika boyunca tekmelenip dövülerek gebertilecek anca öyle 😔
Ebrarcansu01 Adenala savcı değil de hakim nasıl uyuyacak. Savcı en üst sınırdan ceza istemiş hakim vermis bu kararı. Adalet birgun herkese lazım olacak. Karma denen şeyin birgün adil olmayanlari bulması dileklerimle 😔
Ebrarcansu01 Meralkosar inanın bende çok ağladım dün o kadar oruçlu insan vardi orda ki ben ikinci bebeğime gebeyim asla hakkımı da Eros un ve Eros gibi öldürülen tüm canların hakkını helal etmiyorum
Selencnbz Ebrarcansu01 vallahi aynen öyle,gözyaşları sel,dualar derya oldu,sağır sultan ağladı olaya da adalet çıkmadı. Gerçekten dayanamıyorum artık. Hayvanlara yapılanları yüreğim kaldırmıyor. Şeytanın resmini çiz deseler insan der hayvanlar!kıyamet kopsun
Ebrarcansu01 Selencnbz seytan insanoğlunun yanında hiç kalır üstad der gerçekten de. Inanın bende dayanamıyorum yüreğim kaldirmiyor çok üzgünüm. 😔
Ask1907FB Ebrarcansu01 olan bizlere olur fakir fukaraya olur yiğenimin hiç bir delili yok iken itin birinin iftirası üzerine 14 yıl alsın cinayete bile o kadar vermiyorlar böylesi de elini kolunu sallayarak gezsin Adalet sadece tabelada ülkemizde 🙄
Ezgi12348 Bende hep tutuklama bekledim bide iyi hal indirimi vermisler yaptiginin neresinde iyilik acaba pislik herif hala eşimle çocuğum olmuyor demiş o kadının da aklı varda boşanir o pislikten
Ebrarcansu01 Ezgi12348 güya ilk mahkemeden sonra gitmiş köylere mama dağıtmış barınağa mama bağışında bulunmuş terapi gibi gelmiş iyi hal dedikleri bu olsa gerek 😔