HamileBeyza çocukluğumdan beri bende de var aynı anda 6-7 tane yara çıkıyor ağzımda acıdan ağladığım günleri bilirim… doktora gittim behçet hastalığı ilacıyla tedavi görüyordum hamilelik düşününce yarıda bıraktım. Çok şükür hamileliğimde hiç çıkmadı. Doktor ağzında karadut pekmezi tut gargara yap demişti gerçekten de bende en işe yarayan o olmuştu ancak onunla rahat etmiştim.