Nariye007 sıcak duş almaya calısın hergün ya da sıcak su torbasıyla gezin evde sıcaklık iyi geliyor bir de dereotu tüketibilirsin. Arkadasın verdiği tarifi bende yapıyorum ama bi bardak susam katmıyorum bi avuç gibi göz kararı gibi atıyorum bende 23 şubatta doğum yaptım bende ikinci doğumumda ilkinde çok vitamin kullandım bestlak falan hiç ise yaramadı bu sefer komposto ve dereotu kullandım çok şükür geldi üçüncü gün