Merhaba arkadaşlar, ben şeker yüklemesi yapmadan açlık şekerim az yüksek olunca doktorum varmış gibi davranıp, iki hafta yediğine içtiğine dikkat et sonra 2 günlük şeker ölçümümü yapıp atmamı istedi. Aslında çokta dikkat etmedim ortasını yaptım gibi. Bugün attım 6 dozluk insülin iğnesi başlattı. Benim gibi olan var mı acaba biraz canım sıkılmadı değil 🥹