Artık bende hikayemi anlatabilirim çok şükür Allah’ım 🤲🏻🥰
Rabbim evlat sahibi olmak isteyenlere hayirllisindan sağlıklıca evlatlar nasip etsin hamiş annelere de bı avazda kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰
Gelelim hikayeme 🌺
İlk kızımı 41+1 haftalıkken devlet hastanesinde suni sancıyla doğum yapmıştım benim için okadar çok zordu ki aklıma geldikçe piskolojim bozuluyordu hep ağlamıştım aynı zorluğu yaşayacağım diye kendi adıma konuşuyorum herkesin bünyesi farklıdır benim için kötü olan sizin için kolay olabilir 😊
Her neyse bu kızıma hamileliğimde kendi doğumum başlamasını çok istiyordum her yolu deniyordum gelsin diye en son tam 39 haftamda
Bebek arabası almaya gitmistik eşimle hem yürüyüş yapmıştım hemde alışverişimi yapıp eve gelmiştim o günün akşamı 2 buçuk yaşındaki kızımı uyuttum sonra işte eşle birliktelik doğumu başlatması için faydalı demişlerdi Ogün korunmasız birliktelik oldu sonra duşa girdik sıcacık banyo yapmıştım normalde sıcağı sevmem Ogün rahimi yunuşattigini ogrendigimde sıcacık suyla duş aldım baya uzun kaldım banyoda daha sonra leğene sıcak suyu doldurdum 30 dk falan sürede içinde oturdum tabi duş alırken de oturarak almadım yerleri silermiş gibi cömelip duş aldım çıktım banyodan saçımı ördüm yattım sanki içime dogmus gjbi hiç uyku tutmadı sağıma dönüyorum yok soluma dönüyorum yok uyuyamıyorum saat oldu 5 biraz uyku bastırdı uyudum derken sabah 6 da eşimin iş alarmı çaldı eşim kalktı üzerini giyiniyor bende kalktım lavobaya çise gittim sonra tekrar uyumak için yattım ama kalcamin üzerine bı ağrı girdi normal sandım kalktım ayağa geçti tekrar yattım bu sefer de akıntım akarmış gibi bişey aktı baktım çok az iç çamaşırı ıslanmış daha sonra ılık ılık akmaya başladı aha dedim doguruyom ya ben şok oldum tabi eşimi ise göndermedim gidemezsin suyum geliyor dedim oda gitmedi hemen en yakın acile gittik kızıma annemi çağırdık o bakti çanta falan da götürmedik hiç bişey almadık yanımıza yanılıyor olabiliriz belki daha vardır diye doğum olursa zaten ev yakın alır gelirdi eşim dedik herneyse gittik acile alttan baktı evet suyun geliyor dedi açılmaya baktı 2 3 cm bişey dedi damar yolu açtı ama seni yatırmak için odam yok maalesef dedi nasıl yani dedim napcam peki hastanenin etrafında dolan biz seni doğum yapan biri olursa orasi boşalır alırız dedi suyum da bu arada pijamami falan ıslattı baya dedim nasıl saçmalık bu susuz kalırsa ya bişey olursa ya dışarda dogurursam seni takip ederiz yarım saatte bı nst çekerim takip ederim dedi dedim yok böyle olmayacak biraz eve uzak özel bı hastane vardı hemen çıktık gittik oraya bekleyemedim benim ağrılar su aktıkça girmeye başladı çocuk kasılıp duruyor karnım oldu taş gibi neyse özele geldik konsutuk falan biraz pahalıydı ama napalim dedik riske atmak istemedik para çalışılır yerine gelir Allah’ın izniyle dedik girdik ozelin aciline saat de 8 buçuk civarı neyse baktılar oda ne açılma 7 cm ben sokkkk😂😂 hiç suni falan da vermediler olan sancim artmaya başladı tabi zordu ama suni aldığım gibi değildi ara ara sert bı şekilde giriyordu sancılar yarım saat böyle çektim saat 9 buçukta tekrar bakıldı oldu 8 cm en son bana bı ıkınma hissi geldi açılma 8 cm olmasına rağmen doktor iki cm daha var kesi yapmak istemiyorum dayan sancı geldikçe ikin acilma olsun dedi bikere kuvvetli ikindim kızımın kafa gözüktü 🥰 çok şükür Allah’ım dedim devamı bikac kere ikindiktan sonra geldi çıkartması biraz zor oldu ama doğurdum çok şükür ikindigim için kendim yirtmisim 1 dikişim var sadece sonrası kızım kollarımda 🤩🤲🏻🤲🏻 çok tatlı kara kuxum aynı ablasi maşallah suphanallah Allah’ım isteyen herkese kolay geçitler versin 2 günlük ikinci kez anneden uzun bı hikaye anlattim şimdiden okuyanları Cook öpüyorum hayırlı doğumlariniz olsun inşallah 🤲🏻♥️