oylesinebiri0 size şöyle diyim . ben zoeunlu sezeryan oldum. Öğrenince çok üzüldüm ağladım çünkü normal istiyodum. Dopuma bile üzgün gittim. Doğumdan sonra o kadar çok üzüldüğğm için pişman oldum.ki her türlğ anne oluyosun değişen bi şey yok. Evet sezeryan zor ama normal doğum yapıp bebği problemli çok insan oldı etrafımda. Anladım ki bebek sağlığı her şeyden önemli.