Cansudemirel şöyle düşün herkes içiyor ama bu süreç bırakma süreci.. kendin için değil bebeğin için.. ben doğum yaptım 30. günümüz inan ki ağzıma hala sürmedim.. emziriyorum sütümden geçmesin bebeğime diye.. yani hamile değilim şu an.. bir canlı, bir minik sizin gözünüzün içine bakıyor.. elinize bakıyor bence sende bırakabilirsin..