Merhaba kızlar. Buraya bebeğimin karnının geriden geldiğini benimle aynı olan var mı süreci nasıl geçirdiniz sormak için yazmıştım ama bir kaynana postu olmadığı için pek okunmadı. Şu an 30+1 haftalık hamileyim tansiyon var gebelikte çıktı. Benden giden kan iyi gitmiyormuş bebeğime o yüzden karnı 2 hafta geride. Doktorum bebeğin hareketlerini takip et eğer hissetmezsen hemen alıcaz sezeryanla dedi. Benim gibi olan var mı nolur yazın çünkü konuşmaya çok ihtiyacım var. Bir de görenlerden lütfen dua istiyorum. Lütfen çünkü konuşmaya duaya çok ihtiyacım var. Allah okuyandan da okumayandan da razı olsun 🤍