Kelebek2021 Progesteron ilk aylarda alttan kullanmak riskli mi doktor günde 3 defa alttan dedi var mı bilgisi olan
Calikusuuu Kelebek2021 ben 12. Haftaya kadar önlem amaçlı hep alttan aldım doktorunuz dediyse mutlaka kullanın
Boncukk123 Kelebek2021 16.haftam da lekelenmem olmuştu canım doktor fitil şeklinde almamı söylemişti bende öyle yaptım ağızdan zaten çok yan etki yapıyor mide bulantısı kusma halsizlik uyku hali , fitil olarak daha etkili