Kızlar nst ye bakar mısınız şiddetli sancılarım var
Kubra-A hayırla sağlıkla alın inşallah sancılarınız sık sık çıkmış 😍🐣
Kubra-A kac gözüküyo sancın benmde öyleydi 60larn ustunde ama bişey yoktu🤦🏼♀️
Hayırlısı ile bi avazda kurtarsın