Nurcann111 https://mutluresim.com/images/2024/03/13/zDNGeU.jpg. Ben mi hayal goruyorum kizlar yanilmakta istemiyorum ama
1kediannesi Nurcann111 Sabah ilk idrarla yaparsan daha net çıkar. Hayalet çizgi var gibi inşallah vardır.
1kediannesi 1kediannesi Bende görüyorum, ama bazen göz yanılması da olabiliyor. Yarın daha netleşir inşallah.
tgbmerve Nurcann111 benimde tüp bebek ama göremedim hayalet çizgiyi , sabah ilk idrarla yapıp atın tekrar
tgbmerve Nurcann111 aynen en net zaten 7 den sonra çıkıyor , benimde 3. Tüp bebekte öyle oldu 5. Gün felan hep negatif gördüm
Kivircikkuala Nurcann111 Maşallah kuzum hayırlı uğurlu olsun inşallah Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ❤️😍
1kediannesi Nurcann111 Ayyy gözün aydın 🙈 Çok mutlu oldum😍demiştim sana silik çizgi var diye 🙏🏻❤️ Sağlıkla ilerlesin inşallah