Selam arkadaslar büyük ölçude folekülüm olduğu için bu gun ovitrelle iynesi yaptırdı doktor.Ama rahim duvarı kalınlığı 7,7
Biraz araştırdım minimum 7 olması lazım diyorlar.Doktorumda biraz daha kalın olmalı dedi ama Allahtan umit kesilmez igne yaptık.
2 gün önce 7,5 Bugün 7,7 beli 1,2 güne birazda kalınlaşır hamile kalırım bebek tutunur inşAllah