Yaseminn01 Kızlar selam ✋ bu zamana kadar adetim çok düzenliydi . Yaklaşık 2 ay önce kimyasal gebelik geçirdim. Adetim 5 gün geçti dün evde test yaptım ama negatif . Böyle bir durum yaşayan var mı? Hamilelik olabilir mi?
Gizem_miros Yaseminn01 belki test bozuktur canım birdaha dene yaş kan testi ver o testler yanıltıyor bazen
Yaseminn01 Gizem_miros ya bilemedim ki belirti de YÖK ne adet ne hamilelik sadece ara ara karnım 1 dk agrıyor kramp giriyor gibi oluyor sonra geçiveriyor
Hilalst Yaseminn01 bende görmüştüm , strese bağlı olabiliyo , test yaptığım günün akşamı hastalanmıştım , iki gün bekle tekrarla istersen
Hilalst Yaseminn01 yada içinde süphe varsa kan testi gibi olan testler var 30 tl filan adet öncesinde bile cıkabilen , onlardam al bitane için rahatlasın