Masal12345 Ben çok kararsızım Dr sordum tabi kes dedi ama korku var içimde batıl inanç çocuğun ömrü kısalır saç kesilmez dedi büyükler
emiineyillmaz Masal12345 valla kestirmeden önce saçlarım yıpranıktı ve çok kötüydü baş ağrısı yapıyordu en sonunda dayanamayıp kestirdim tamamen urafe çocuk zaten vitamine ihtiyaç duyuyor saça mı gidicek o vitamin çocuğa mı kestir kimseyi dinleme
Tugba1tugba Masal12345 ben kestirdim daha yeni canım. İlk çocuğumda da kestirmiştim batıl inanç hiç öyle düşünce getirme aklına
Syda01 Masal12345 tamamen hurafe ilk cocugumda dogumdan önce gittim kuaföre güzelce kestirdim cocuk olunca zor oluyor bakımi bu cocugumda da doğumdan önce gidip kestirmeyi düşünüyorum
emirtimr1 4 haftalıkken kestirdim 17+2 yiz allaha şükür iyiyiz bir makas allahın kudretinden büyük değil düşünmeyin böyle şeyler
Lutulut 2 kere kestirdim. Sizin içiniz rahat etmeyecekse kestirmeyin. Zorunlu bir durum değil sonuçta. Bence saçma
Masal12345 Lutulut saçım uzun yanmış yıpranmış boya yapmam gerek dipler cikmis gerisi kızıl berbat duruyo ve küçük bir tatil planım var
Masal12345 daisybebek asıl boya ihtiyacım var zaten çok berbat durumda yarıya kadar siyah gerisi kalan kızı
Gorkemm Masal12345 ben 2 sefer kestirdim biri daha ilk aylardı diğeri de ortalarda hiçbir şey de olmadı
crnmom Masal12345 valla ben 3 aylıktı kestirdim bişeycikte olmadı çok şükür, bilimsel açıklaması olmayan hiç bir şey keyfini kaçırmasın hamileliğinin ve bebeğinin tadını çıkar ❤️