Pinaargunes Kızlar bugün ilk dozumu oldum ikinciyi de olan var mı bu ay gene cağırıcaklarmış ikinci doz için🙏
Selinmoon Pinaargunes merhaba . Ben de ilk dozu 19 haftalıkken yaptırmıştım . İkinci dozu geçen hafta yaptırdım tam olarak 1 ay sonra. İlk aşı kolumu ağrıttı ama ikincinde hiç ağrım olmadı . Geçmiş olsun:)
Melllike Pinaargunes bende iki doz oldum. Doktora sordum bi hamilelik için 2doz yeterliymiş. Sonrakilerini vurulmayacağım.
Pinaargunes Melllike evet evet 2 ciyi yaptirmasammi diye dusundum ama mecbur yaptiricam ikiden fazla da istemiyolar sanirsam çok teşekkür ederim💜🙏