Melos9 Kızlar doğumdan önce gümüş kapak ve krem kullandınız mı kullandıysanız ne zaman başladınız ve gün içerisinde ne kadar uyguladınız mesela gümüş kapak devamlı tuttunuz mu yoksa belli bir saat mi ☺️
Aysegul1805 Melos9 gümüş kapak değilde 36 haftadayım önümüzdeki haftadan sonra azar azar lansinoh kremi sürmeyi düşünüyorum arada göğüslerim sızlıyor çünkü. Haftanız erkense eğer kremi sürmeyin göğüs ucu uyarısı doğumu tetiklyebiliyormuş
mavikalpvemavikalp Melos9 evet ablam gümüş kapağı doğumundan bir kaç hafta önce kullanmaya başladı çok işe yaradı bende aynısını yapıyorum günde 2-3 saat takmanız yeterli
oguzkagan_ Melos9 Ben doğurdum. Bebeğim 5 aylık. Doğurmadan önce hiç kullanmadım. Doğduktan sonra hastanede takmaya başladım. 2 ay kadar düzenli taktım. Ne ağrı, ne sızı hiçbir şey olmadı. 🌸
Sadeceanne2 mavikalpvemavikalp göğüs büyüdüğü için ve hormonlar dan dolayı cilt hassas oluyor cilt aşınıyor ya göğüslerde hassasiyet oluyor oda sütyene değmesinde Bebek emzirir ken yara olmasın diye Bir kaç hafta önceden takılıyor göğüs ucuna bende deneyeceğim çok çektim oğlumda yaralardan dolayı emzirmek çok acıtıyor du kızıma hamileyim 25 haftalık olduk şimdi 35 de denemeye başlarım hayırlısı ile bende