Merhaba kizlar. Cok heyecanlıyım sizle de paylaşmak istedim. Insallah doğumun güzel geçerde onu da paylaşırım. Tüp bebek ile gebe kaldim. Zor bir süreçti onu da anlatırım insallah. Bugun kontrole gittim nts de hersey yolunda cikti bebegim 2.450kg cikti 35 hafta olduk bugün. Riske atmak istemedi ve 3 nisana gun verdi tam 38 haftada kavuşuyoruz. Tavsiyeleriniz var mı bana😍