Serra19 el ayak şişmesi çok hoş değil tansiyonunuzu ölçüyo musunuz? Tansiyonunuz yükseliyor olabilir allah korusun korkutmak istemem ama gebelik zehirlenmesinde el ayak aniden şişiyor bebek de hareketi az diyosunuz bi hastaneye gidin içiniz rahat etsin