Kızlar 3. Ye hamileyim dün baş ağrısı mide bulantısından serum verildi hastanede kendimi o kadar yorgun hissettim ki 2 cocukla orda olmak 3. Doğunca hastane köşelerinde napicam daha zor süreçlerde mi beni bekliyor diye Bi tedirgin oldum korkularım başladı bunalıma girdim galiba çocuklarım icin herseye değer ama herseyden bıkmış bunalmış gibi Bi his var bu aralar uzerimde hormonlardan mi acaba diyorum🥺