Arkadaşlar merhaba. 6 haftalık hamileyim. 20lik dişim çürümüş. 2 gece 3 gündür ağrıdan ağlıyorum uyku uyuyamıyorum yemek yiyemiyorum. Dişimjn çekilmesi gerekiyor ama cerrahi çekim olduğu için yapamıyoruz röntgen ve ilaç açısından. Bu yüzden doğumdan sonraya ertlemek istiyolar. Bugün hamileler için antibiyotik yazdı kadın doğum doktorum ağrı hafifledi ama hala ağrıyor. Daha önce yaşayan var mı ne yaptınız?