Mrb benim bi sorum olacaktı eşimle uzaktaydik o gelene kadar soğan suyu içtim o gelince bıraktım hamile kalamiyordum doktora gittim daha erken 1sene olsun öyle acele edin dedi 13 gün oldu geleli esim 2 gün önce karnim ağrıdı adet olacak misim gibi ama olmadimda ve adetim düzensiz göğüslerimde hassasiyet var şuanda ben test yapmak istemiyorum 13 gün de çıkmaz diye düşünüyorum sonra çok üzülüyorum acaba niye 11 günden sonra böyle 2gun ağrı oldu soğan suyunu çok öneren oldu o yüzden ilk defa içtim 14 gün içtim ve bıraktım eşim gelince acaba ben hamile miyim çok istiyorum zaten ya🥺