Merhaba kizlar, bebeğimiz erkek ve yurt dışında yaşadığımız için isim konusunda çok zorlaniyoruz hem Türkçe güzel olsun hem Fransızca kolay olsun istiyoruz. Imran Kaan veya Mirza Kaan nasil sizce ? Iki isim düşünüyoruz eşim Kaan koymak istiyor Fransızcası güzel olmadığı için ikinci isim olarak düşünüyoruz… önerileriniz varsa bekliyorum 😊😊