Minciakcay123 ebruus bende 14 haftalık doktorda göremedi ama kese yapın bana göre farklı geldi benmde keseye göre erkek demişti burdan arkadaslar
merimiri Minciakcay123 geçen doktoruma keseden anlaşılır mı dedim keseden anlamıyoruz biz dedi böyle bir şey yok dedi bana
Minciakcay123 merimiri bende burda okudum gördüm hep keseden kafa yapısından yorum yapanlar var ama.bana da doktor hiç öyle bisey demedi tahmin dahi etmedi