Kızlar Selam, 21+5 haftayım doktorum Gynoferon, Gaviscon ve Coledan D3 ilaçlarını verdi. Üçünü düzenli kullandığımda aşırı bir ishal ve dışkımın yeşil olmasıyla beraber kokuyla karşılaştım. 4 gün hiç birini içmedim ve 4. gün sonunda sadece kan ilacını içtim bu seferde karnım bir anda şişti ve gaz sıkışmasından nefes alamayacak hale geldim bu ilaçların bu şekilde yapması normal mi yoksa bana mı ağır geliyor? Bir fikri olan var mı? Randevu günüme çok var o yüzden o güne kadar ne yapmamı önerirsiniz?