Annelerim merhaba
Oğlum 3 ay 12 günlük dün geceden beri değişik şekilde ağlamaları var susturamıyorum emerek uyuyan bir bebek ama asla emmek istemiyor ortalığı ayağa kaldırıyor en son ağlamaktan yorgun düşüp uyudu yarım saat sonra yine aynı ağlamalarla uyandı bugünde aynı şekilde emzirmek istiyorum ama asla sabah 10 da uyandı 1 uyku yaptı sadece şimdi yine ağlamaktan yorgun düşüp bayıldı hiç bir şekilde susturamıyorjm ağlayınca başına böle bişi gelen var mı diş mi atak mı nerir bu 1 gecede çocuğumun huyu değişti resmen elim kolum bağlı kaldı çaresiz hissediyorum fikir verin lütfen