Maryhoney Tam 35 olduk bugün kontrolde 2605 gr dedi küçük mu doktor çok ketundu yorum yapmadı o yüzden soruyorum
Buby Maryhoney sizin ki gayet normal lütfen kafanıza takmayın bizde bugün 35 haftalık olduk ve doktor kontrolum vardı 3125 kg gebelik şekerim var iri bebek yani ve zorunlu sezeryan mecburi şanslısınız üzmeyin kendinizi 🙏🏼🙏🏼
Silalom Maryhoney benimde 2560 Gr çıktı gayet iyi kilosu dedi doktor zaten kendimde çok kilolu olmadığım için normal dedi
Buby tatlibebegim_ evet duymuştum gebelik şekerinde kafa büyüklüğüde maalesef olabiliyo benim bebek komple büyük bu nedenle be kadar bebeğim kanalda olsada gönlüm normalden yanada olsa sezeryan tercih ettim 4 nisanda inşallah bebeğim kucağımda olucak doktorunu dinlemeni tavsiye ederim iri bebekler şakaya gelmez allah korusun 🙏🏼
Nurmer_ Benim de 35+0 da 2800 çıktı, normal sanırım ama biraz benim de moralim bozuldu gerçekten. Normal yani değil mi?
Nurmer_ Esranur11 benim önden gidiyordu 2 hafta, son 3 haftada 400 gr almış o yüzden biraz da moralim bozuldu.
tatlibebegim_ Buby 32+4 oldum bende kafası doğum kanalına girmiş aşağı çok baskı yapıyor her an çıktı çıkacak gibi sağlıkla gelsin inşallah minikler