Hadicanimsendee13 Kızlar Bugün İgne Gününü Sayarsak 10.gün Saymazsak 9.gün kan verdim 3.5 çıktı adete 3 Gün var böyle olup sonradan değeri yükselen varmı acaba umutlanmalıyım ???
Sunshine123 Hadicanimsendee13 ay inşallah yükselir🤲🏻 Benim de aynı sizinle iğne günlerimiz filan ama ben adeti bekleyeceğim