Hbhh Mrb kızlar 1 aylık bebeğim var ne kadar dikkat etsemde bebeğim gazlı hep bugün menüde içli köfte vardı yiyebiliyormuyum emzirme döneminde yiyen oldumu?
snowglobe Hbhh Ben emzirirken her şey yedim içtim.bide içli köfte bulgurla yapılıyo dimi. Daha iyi . süt yapar 😊
2bebelianneee Hbhh valla Ne kadar dikkat etsek de etmesek de o bebek gazlanıyor üzerine kimyon serpiştirip yiyin 🥲