Kızlar merhabaa
Bugün kontrolüm vardı şuan 31+4 deyim doktor son adet tarihimi sordu söyledim 2 hafta önde kilosu 1700 gibi olması lazımmış 2400 şuan dedi tahlillerine bi bakalım dedi 6 tüpe yakın kan alındı idrar alındı haftaya pazartesi gel takipde kalıcaz dedi ve ben şeker yüklemesi yaptırmadım. Benimle aynı durumu yaşayan varmı ve sıkıntı olabilirmi böyle bi durum????