bilgeeS
Benim doktorum 20. Haftadan itibaren yağ kullanmamı önerdi bio-oil yanında kremlerde kullana bilirsin dedi. Sadece krem kullanmanı onermiyorum çatlamaya en çok engel olan yağdır dedi ve dairesel hareketler yaparak günde en fazla iki kez kullana bilirsin dedi canım