32 haftadayım bugün kontrol vardı bebek doğum kanalı’nda dedi erken doğum riski var nst ye girdim ilk defa sancı çıkmadı ama ciğer geliştirici iğne verdi haftada bir gidicem kontrole ve hep yatacağım yürüyüş yok çok korkuyorum gelişimi kilosu iyi ama insan yine de korkuyor var mı başına gelen nasıl bir süreç ilk gebelik olduğu için biraz korkuyor insan 😢