Kedi07 merhbaa sıklık için ölçüt ney? Ben de pazar günü farklı bi sebeple hastaneye gittim nstde sancı çıktı 45-65 arası 3 tane seruö verdiler serumdan sonra kasılma olmadı. (Zaten hissetmiyorum böyle yumru gb toparlanma oluyor o kasılmaymış)
Bugün kendi doktoruma gitti nat gerek tok dedi ağrım yok diye rahim uzunluğu bebeklerin genel durumu iyiydi (ikiz gebelik) bugün magnezyum başladım.
Şimdi 1 saat aralıkla yine yumru hissettim ama napsam bilemedim bugün 27+0