Merhaba hanımlar, Hamile kalamıyorum diye doktora gittim Tsh 30 T3 T4 normaldi. Doktor Tsh düşmeden hamile kalamazsın kalırsan da çocuk zeka geriliği olur dedi korunun dedi. Ama ben doktora gitmeden önce korunmam gerektiğini bilmiyorum yumurtlama günüm geçti ve TSH 15 ken hamile kaldığımı öğrendim ve ilaç tedavisi uygulanıyor levitron 75. En son TSH 6 idi 75 e çıkarıldı ilaç. Dahiliye doktoru ger gittiğimde moralimi bozuyor. Benim gibi olan var mı? Bebeğinde zeka geriliği ve engellilik kesin oluyor mu. Çok üzülüyorum inanın. Duanızı eksik etmeyin