ezgi-esk Çizgi görünmeyen ilk resim. Diğer resimler 30 dk sonra. İlk resimde ben hayal meyal görüyordum ama fotoğtafta çıkmıyordu o yüzden biraz bekledim. 2 çizgi kuruma çizgisi değilde açık pembe gibi. Adetime daha 4 gün var ne diyorsunuz kızlar?
AAselinannesi06 ezgi-esk çizgiyi görüyorum ama 5 dakika da çıktı ise pozitiftir adetiniz geçtikten sonra tekrar yapın kesin sonuç alırsınız
Elifyamann ezgi-esk @Mervee__ Nasil yok diyorsunuz bildiğiniz çizgi var ben görüyorum hem kuruma cizgisi boyle hafif olmaz ki test bozuk gini bir renk alır
ezgi-esk AAselinannesi06 Görünmeyen fotoğrafta normalde görünüyor ama kamera da çıkmıyordu yinede emin olamadım
ezgi-esk Mervee__ görünmeyen fotoğrafta normalde görünüyordu ama fotoğrafta belli olmuyordu yinede emin olamadığım için bekledim
ezgi-esk Elifyamann Bi fotoğrafta hiç görünmüyor. Normalde elimde bakınca hayal meyal görüyordum ben ama fotoğrafta ne yaptıysam görünmedi emin olamadığım için bekledim ama şuan bariz görünüyor bende anlamadım 🫣