Arkadaslar dün şeker yükleme yaptırdım daha gidemedim doktorla görüşmeye e nabizdan baktım da tek sonuç çıkmış bi açken kan verdim bide 50 gr içtikten 2 saat sonra kan verdim böyle mi oluyodu bu işler yoksa salladı mi beni sağlık ocağı
Çıkan sonuçlar da rutin kanlar ve
glike hemoglobin (hb a1c)
4.7%
Bilgisi olan varmi