Asu_moi Kızlar merhaba,doktorum maddi durumu olanlar için nipt testi daha cok öneriyor,tüm hastalıklar taranıyor ve bidaha ikili,üclü,dörtlüye gerek kalmıyor.. ama seçim tamamen bizim aranızda yaptıran,bilen var mı? Bitürlü emin olamadık
Senmsii Asu_moi Merhaba canım. Ben fetal nda testi yaptırdım Fransa’ya yolladık alınan kanı ve 7 gün içinde sonucu elime aldım. Ocak ayında yaptırdık 14 bin civarıydı Şubat’ta zam geleceğini söylediler. Eurofins firma adı normalde İsviçreye bağlı ancak bizim test fransadaki binasına gitti. Çok memnun kaldım ve içim çok rahat
fundatlas Asu_moi fetal DNA testi yaptırdım 11 haftalıkken sonrasında ikili üçlü dörtlü yaptırmama gerek kalmadı 20 haftalıkkende detaylı ultrason yaptırdım. Evet biraz pahalı diğer testlere göre ama için daha çok rahat ediyor%99 oranı var. İkili testin%85ti sanırım.
Makbulepoyraz Asu_moi ben FETAL DNA testi yaptırdım ikili üçlü testlerin doğru sonuçları yok ikili üçlü testler piskoloji bozuyor en iyi imkanınız varsa fetal dna testi yaptırın
EceSB Asu_moi nipt yaptırdım direkt ben de. Çok şükür her şey iyi çıkınca insan rahatlıyor. 34. Haftadayım, kaçıncı haftada yaptırmıştım hatırlamıyorum, heralde 21-22 falandır. Normal fiyatı 8.500 dü tanıdık vasıtasıyla indirim ile 6500 a yaptırmıştım. 4-5 güne çıkmıştı. İkili yaptırsam her türlü kafaya takardım sonucu.
Asu_moi Senmsii ay çok teşekkür ederim cevap verdiginiz icin🌸🩷🥺 evet dediginiz yeri doktorumda verdi, konustuk orayla da hani herkes ikili test tercih ediyor genelde diye emin olamıyorum sadece,sonrasında bidaha hic bir test istemedi değil mi doktorunuz?
Svncezo Senmsii merhaba arıyorum firmayı bağlanmıyor 18 dk bekledim telefonda sizde başka numaraları var mı ulaşabileceğim
Senmsii Svncezo 10 ve 13. Haftala arasında tavsiye ediliyor canım ben 11. Haftada yaptırdım.Fetal DNA yaptirinca diğer testelere gerek kalmıyor sadece detaylı ultrasona gireceğim
Senmsii Asu_moi Benim çevremde ikili ve üçlü tersi problemli geçen çok arkadaşım oldu hep yanilmalar boşuna korkualr yaşadılar. Bende aynı korkulari yaşamamak adına fetal DNA test yaptırdım.%99.9 kesin sonuç ve eğer problem varsa anne karnından alınacak sıvı testi i ücretsiz yapıyorlar aynı zamanda % 1 yanılma payı olduğu için diyor ki doğum sonrası bebekte bir problem varsa size tazminat ödeyeceğim bu kadar kendine güvenen bir firma. Fetal DNA test yaptırınca diğer testlere gerek kalmıyor canım sadece şimdi detaylı ultrasona göreceğim oda temiz çıkar inşallah. Bu arada fetal DNA test yaptırınca %100 kesin sonuçla cinsiyet ogreniyorsunuz
Asu_moi Senmsii ayy ne güzel uzun uzun açıklayıp yazdınız,çok teşekkür ederim çok mutlu ettiniz,🙏🏻bu testi yaptıran insan sayısı baya az denk gelmemize çok sevindim icimi cok rahatlattınız acaba biraz para tuzagımı diye dusunmustum cunku yalan yok🙏🏻ama önyargım kırıldı cok sağolun. Sağlıkla kucağınıza alın inşallahhh😍🩷🩷🩷
Senmsii Asu_moi Bende sizin gibiydim ilk başta canım önyargılı ancak bunu bana zaten doktorumdan önce eve olan yengem önerdi sonra doktorla konuştuk doktor durumun varsa kesinlikle bunu öneriyorum dedi. Ve zaten genelde 2li yada 3lu test problemli gibi görünürse doktorlar yine fetal DNA testi istiyorlar yada anne karnından direk sıvı aldirmani istiyorlar bu süreci yaşamamak adına durumunuz varsa direk fetal DNA testi yaptırmak en mantıklısı. Sizde umarım bu süreci güzel haberlerle atlatıp sağlıkla kucağınıza alırsınız ☺️
Asu_moi Senmsii Senmsii evet cok yaygın bişey olmadigi icin henüz,insan emin olamıyor başta acaba mı? Diyoruz.. 🫠İnşallah çok teşekkür ediyorum size de en güzel ,en kolay şekilde doğum yapmak nasip olur inşallah🌸😍
Asu_moi fundatlas cok teşekkür ederim cevap verdiginiz icin🩷 bazıları 11.ci haftada yaptırınca numune yetersiz olabiliyo demis,11.haftadan sonra yaptırın demis öyle bi sorun yaşadınız mı?
fundatlas Asu_moi yok hiç öyle bir sorun yaşamadım hatta 10.cu haftada yaptıran yakınlarım var 10dan önce yapılmıyor diye biliyorum
Senmsii Svncezo Bana Özel olarak Tekirdağ da bulunan kişinin numarasını söylemişlerdi her il de ilgilenen biri varmış ben kendisine mesaj atıp numara isteyip dönüş yapayim
Senmsii Svncezo Bana Instagram üzerinden mesaj atabilir misin numarayı burada paylasamayacagim çünkü direkt bir kişi nuamrasi vericem bizimle ilgilenne kendinesine sordum benim numaramı iletin yardımcı olalim dedi. Kullanıcı adım burada ki kullanıcı adı ile ayni
Svncezo EceSB hangi firmada bu fiyat 13 bin fiyat aldım ben bir de yaşınız kaç 35 sonrasında genelde fdna diyorlarmış
EceSB Svncezo genoksta yaptırdım ama hem ekim ayında yaptırmışım hem de akademisyen olduğum için bir hocamız aracı oldu ondan fiyat düştü dediğim gibi. 32 yaşındayım ama en başından zaten nipt yaptırmayı düşünüyordum. İkili test tarama testi, risk tayini yapıyor ama insanı strese sokmaktan başka yararı olduğunu düşünmüyorum. Sonuç kesin değil çünkü. Fetal dna ise tanı testi. Bir sorun varsa tanı konuluyor direkt. Yoksa da çok yüksek bir yüzde ile olmadığını gösteriyor.