zumraninannesii Kızlar ilk doktora gittim 16+6 haftalık erkeğe benziyor dedi bu gün gittim 19+3 haftalık oldu kıza benziyor dedi deli olcam bir kızım var bende tam öğrensem hazırlık yapicam ama emin degilim dedi erkek kiyafetimiz hiç yok bilmiyorum ne yapsam