Merhaba,
Normal doğum yaptım 5 dikişim vardı dışarda, içeriye de ayrıca dikiş attı doktorum. Dış kısımdaki dikişlerim düştü ama iç kısımım hala sızlıyor. 15. gün oldu bugün. Normal mi? Canım hala acıyor sanki süreç çok uzadı gibi hissediyorum. Kafama takıyorum sütümde azaldı bu yüzden. Metiler diye bir ilaç verdi onu kullanıyorum. Ne yapabilirim bu acıların geçebilmesi için? 15 gün süre normal doğum dikişleri için çok süre mi ne zaman geçecek…