Frkbsr
36 haftalığız 2300 gr çıktı dün doktorum gelişimi durmuş cuma sezeryanla alıcam bebeği dedi içerde durması daha sıkıntı dedi ama herkesin ki farklı tabii doktor görüşü de önemli bana kalsa hemen alması da garip geldi çünkü çoğunlukla böyle durumda sıkı takip oluyor muş benimki direk sezeryan dedi .