Boncukk123 ben de 6 7. Haftalar civarında kullandım Protestani doktor yerleşme kanaması kullanmayı bırak dedi, olursa tekrar kullanırsın demişti, 11 haftalık falankendi sanırım o civarlarda da tekrar kahverengi leke sonra kan geldi hafif, doktor prolutondu sanırım iğne verdi progestan kullan dedi acildeki, başka doktorum da progestani kullan bırakma dedi diye hatirliyorum, bilmiyorum ben de başka doktora mı gitsem
Hormonlardan d olabilir diyorlar Allah tüm gecelerin yardımcısı olsun