Melisam Anneler bu durumu yaşayan var mı 20 gün oldu doğum yapalı içimde parça kalmış korkuyorum kürtaj mı yapıyorlar
Gursesgurses Melisam ben erken dogum yaptim bende pihtili kan döktum bayagi. Hap ve igneyle gecti. Sana vermedilermi ilac vs
Melisam Gursesgurses yattım hastaneye evet iğne ilaç yapıyorlar ama düşmedi daha kürtaj yaparlar diye korkuyorum