cnrbia Merhaba kızlar doktorum sonamar zafer sivride detaylı ultrasonu önerdi daha önce giden var mı? Memnun kaldınız mı?
melek87 cnrbia merhaba 6 sene önce ilk gebeligimde de oraya gitmiştim simdide nisanın ilk haftası oraya gidicem kismetse ben memnun kalmıştım.
annis-24 Ben gittim şuan 39.haftamdayim. Çok memnun kaldım kesinlikle gitmelisiniz. Yüzünü fotoğraf çekiyor poz vermezse bile dakikalarca uğraşıp sizin için yüzünü net çekmeye çalışıyor.