SelimsMom Merhaba. Benim hamileliğimde hipertiroid çıktı ve 4. ayda geçmeyince doktor riskli durumlar olmamasi için acilen Thyromazol adlı D grubu kategorili ilaca başlattı. Hamileliğinde bu ilacı kullanan ve bebeği saglıklı doğan var mi? :/